Skip to main content Skip to page footer
Corel Draw 2024 - Vektorska grafika
Cilji izobraževanja
Osnovno razumevanje in uporaba delovnega prostora ter orodij Corel Draw.
Uporaba barv, vzorcev, prelivov in tekstur za izboljšanje grafičnih projektov.
Razumevanje dela s plastmi in njihovimi lastnostmi.
Razvoj veščin oblikovanja besedila.
Samostojna uporaba različnih grafičnih učinkov, kot so sence, prosojnost in 3D učinki, ter njihove praktične aplikacije.
Zmožnost samostojne priprave datotek za tiskanje in osnovno namizno založništvo, vključno z uporabo funkcij PowerClip in PowerTRACE, ter ustvarjanje in uporabo čopičev, simbolov in predlog.
Deli izobraževanje
Podrobnosti izobraževanja
5 dni
slovenski
kombinirano
1
0/25
0,00 €
Vsebina

Na 5-dnevnem tečaju Corel Draw boste spoznali svet vektorske grafike in pridobili ključne veščine za ustvarjanje profesionalnih grafičnih del. Tečaj je zasnovan tako, da vas korak za korakom popelje skozi vse bistvene vidike programa Corel Draw, od osnovnega pregleda delovnega okolja do naprednih tehnik risanja in oblikovanja.

Vsak dan bomo namenili 4 ure intenzivnemu učenju in praktičnemu delu, kar vam bo omogočilo, da osvojite različne funkcije in orodja, ki jih ponuja Corel Draw. Program zajema vse od risanja osnovnih oblik, uporabe barv, vzorcev in efektov, do dela s tekstom in priprave datotek za tiskanje. Poseben poudarek bomo namenili tudi pripravi tiskovin in namiznemu založništvu, kjer boste lahko izkoristili vse pridobljeno znanje za ustvarjanje profesionalnih tiskovin.

Tečaj vključuje tudi projektno delo, kjer boste lahko preizkusili svoje sposobnosti in ustvarili lastne projekte pod mentorstvom izkušenih inštruktorjev. Zadnji dan je namenjen predstavitvi vaših del in pridobivanju povratnih informacij, kar vam bo omogočilo nadaljnjo rast in izboljšanje vaših veščin.

Izobraževanje je namenjeno razvojnim inženirjem, ki se pri svojem delu srečujejo z izzivi računalniške grafike in grafičnega oblikovanja. Prav tako so vabljeni učitelji strokovnih predmetov s področja snovanja izdelkov, stavbarstva, računalniškega oblikovanja, 3D modeliranja in CAD na srednjih šolah.

Kompetence

 

  • Sposobnost ustvarjanja in urejanja vektorskih oblik ter obvladovanje naprednih tehnik risanja, vključno z risanjem krivulj in uporabo Bezier orodij.
  • zmožnost uporabe barv, vzorcev, prelivov in tekstur v grafičnih projektih.
  • Usposobljenost za delo s plastmi in lastnostmi plasti, vključno z ustvarjanjem, urejanjem in oblikovanjem besedila.
  • obvladovanje grafičnih učinkov, kot so sence, prosojnost in 3D učinki.
  • Samostojna priprava datotek za tiskanje in osnovno znanje namiznega založništva, vključno z uporabo funkcij PowerClip in PowerTRACE.

Urnik izobraževanja
DatumČasVsebina
DAN 14h (RV)
  • Uvod v Corel Draw: Pregled delovnega okolja in osnovnih orodij.
  • Nastavitve dokumenta in upravljanje z datotekami.
  • Osnovne risarske tehnike: risanje in urejanje osnovnih oblik.
  • Uporaba orodij za izbiro in preoblikovanje objektov.
DAN 24h (RV)
  • Delo s sloji in urejanje lastnosti slojev.
  • Napredno risanje: krivulje in bezierjeva orodja.
  • Barvna teorija in uporaba barv v Corel Draw.
  • Uporaba vzorcev, gradientov in tekstur.
DAN 34h (RV)
  • Delo s tekstom: vstavljanje, urejanje in oblikovanje besedila.
  • Uporaba efektov: sence, prosojnost in 3D učinki.
  • Uporaba PowerClip in PowerTRACE funkcij.
  • Osnove priprave datotek za tiskanje.
DAN 44h (RV)
  • Uporaba in ustvarjanje čopičev in simbolov.
  • Kreiranje in upravljanje stilov in predlog.
  • Priprava tiskovin in namizno založništvo.
  • Napredno urejanje krivulj in oblik.
DAN 54h (RV)
  • Projektno delo: načrtovanje lastnega projekta.
  • Izvedba projekta pod mentorstvom: risanje, barvanje in oblikovanje.
  • Zaključevanje projekta: priprava datotek in končna obdelava.
  • Predstavitev projektov in povratne informacije.

Trenutno nimamo razpisanih terminov. Pošlji povpraševanje za izobraževanje.

Nosilec izobaževanja

doc. dr. Jasmin Kaljun

je vodja magistrskega študijskega programa Inženirsko oblikovanje izdelkov na Fakulteti za strojništvo Univerze v Mariboru. Njegovo raziskovalno in pedagoško delo je usmerjeno v uvajanje kreativnih pristopov k oblikovanju in razvoju izdelkov, ki temeljijo na ergonomskih in estetskih principih ter se opirajo na računalniško podprto oblikovanje in konstruiranje. Poseben poudarek daje implementaciji naprednih računalniških tehnologij in razvoju namenskih pristopov k konceptnemu 3D modeliranju v programskem paketu Rinoceros 3D in računalniški vizualizaciji v procesu razvoja novih izdelkov, kjer se osredotoča predvsem na tehnike modeliranja s prostimi površinami in modeliranja z deljenjem površin ter objektnega modeliranja parametričnih modelov zahtevnih oblik s programskim orodjem Grasshopper. 

 

 

Ostali izvajalci

 

doc. dr. Andrej Cupar

je asistent v Laboratoriju za inženirsko oblikovanje na Fakulteti za strojništvo Univerze v Mariboru. Njegovo raziskovalno in pedagoško delo zajema predvsem pojem »3D«. To je 3D modeliranje, 3D skeniranje, 3D prototipiranje in predvsem obdelavo in pripravo 3D modelov v različnih programski orodjih, kot je Rhinoceros 3D, kjer se izvaja predvsem konceptno 3D modeliranje, lahko tudi z uporabo Grasshopperja, in SolidWorks, kjer poteka nadaljnji, običajno bolj tehnično naravnan proces 3D modeliranja.