Skip to main content Skip to page footer
Vizualizacijske tehnike virtualnih izdelkov
Cilji izobraževanja
Razviti sposobnost samostojnega kreiranja zahtevnih in ciljno usmerjenih vizualizacij virtualnih modelov. 
Pridobiti znanje za gradnjo vizualizacijskih okolij in scen za učinkovito predstavitev izdelkov ali projektov. 
Razumeti principe oblikovanja in estetike ter njihov vpliv na vizualno privlačnost.
Usvojiti osnove svetlobe, barv, tekstur in materialov ter njihovo uporabo v vizualizaciji.
Naučiti se tehnik skiciranja v projekciji in perspektivi ter uporabe svetlobe in senčenja pri dizajnerskem skiciranju. 
Razumeti procese definicije scene, osvetlitve in materialnih lastnosti za realistične upodobitve. 
Pridobiti znanje o uporabi vizualizacijskega okolja Keyshot za gradnjo scene, aplikacijo materialov in vizualizacijo. 
Deli izobraževanje
Podrobnosti izobraževanja
6 tednov
slovenski
kombinirano
2
/15
0,00 €
Vsebina

privlačne in inovativne rešitve. 

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želijo obvladati sodobne tehnike oblikovalske vizualizacije in ustvariti osupljive predstavitve, ki bodo pritegnile pozornost ter povečale uspeh na trgu. Skozi program se boste seznanili s ključnimi principi oblikovanja in estetike ter spoznali, kako učinkovito uporabiti svetlobo, barve, teksture in materiale za doseganje maksimalnega vizualnega učinka.

Spoznali boste osnove ročnih vizualizacijskih tehnik, kot sta skiciranje in risanje, ki sta ključna za hitro predstavitev idej. Poleg tega boste osvojili uporabo programa Keyshot, ki omogoča ustvarjanje realističnih 3D prikazov izdelkov. Ta zmogljiva orodja vam bodo omogočila, da svoje ideje predstavite na način, ki bo navdušil vaše občinstvo.

V praktičnem delu izobraževanja boste ustvarjali vizualne kompozicije in postavitve, pri čemer se boste naučili optimizirati vizualne učinke s pravilno uporabo kamer in luči. Preko analize študij primerov iz industrije boste razumeli, kako profesionalni oblikovalci uporabljajo vizualizacijo za dosego svojih ciljev.

Zaključek izobraževanja vključuje izdelavo lastnih vizualizacij, ki jih boste lahko uporabili za profesionalno predstavitev svojih izdelkov ali projektov. S tem znanjem boste pridobili konkurenčno prednost na trgu, izboljšali komunikacijo z naročniki in nadgradili svoje veščine, ki so visoko cenjene v industriji.

Kompetence

  • Sposobnost samostojnega kreiranja kompleksnih vizualizacij virtualnih modelov z uporabo naprednih vizualizacijskih tehnik. 
  • Zmožnost gradnje vizualizacijskih okolij in scen, vključno z nastavitvijo osvetlitve, postavitvijo kamer in prilagoditvijo materialnih lastnosti. 
  • Sposobnost uporabe principov oblikovanja in estetike za izboljšanje vizualne privlačnosti izdelkov. 
  • Zmožnost skiciranja in dizajnerskega izražanja z uporabo perspektive, proporcev, svetlobe, senc in barv. 
  • Sposobnost uporabe orodij, kot je Keyshot, za gradnjo scene, aplikacijo materialov in izvedbo realističnih upodobitev. 
  • Zmožnost grafične poobdelave vizualizacij za doseganje visoke kakovosti in profesionalnega videza. 
  • Sposobnost analiziranja primerov iz prakse in prenašanja pridobljenega znanja v samostojne projekte. 
  • Sposobnost realizacije in predstavitve samostojne projektne naloge, ki vključuje raziskovanje, načrtovanje, vizualizacijo in poobdelavo. 

 

Urnik izobraževanja
DanČasAktivnost
DAN 1

2h (PR) 
1h (SE)
(MS Teams) 

  • Predstavitev izobraževanja (PR). 
  • Uvod v vizualizacijske tehnike (PR).
  • Predstavitev in opredelitev projektnih nalog (SE). 

DAN 2

 

2h (PR)
(MS Teams) 
  • Principi oblikovanja in estetike. 
  • Ročne vizualizacijske tehnike. 
DAN 32h (PR) 
(MS Teams)
  • Razumevanje svetlobe, barv, tekstur in materialov. 
  • Komunikacija z vizualnimi elementi 
DAN 43h (LV) 
  • Skiciranje v projekciji in perspektivi. 
DAN 54h (LV) 
  • Perspektiva in proporci.
DAN 64h (LV) 
  • Svetloba in senčenje.
DAN 74h (LV) 
  • Dizajnersko skiciranje (sence in barve).
DAN 82h (PR)
(MS Teams)
  • Elementi računalniške vizualizacije. 
  • Definiranje scene. 
  • Definiranje osvetlitve. 
DAN 9

2h (PR) 
(MS Teams)

  • Definiranje materialnih lastnosti 
  • Tehnike in pristopi k realističnemu upodabljanju.
DAN 103h (RV) 
  • Praktičen uvod v vizualizacijsko okolje Keyshot. 
DAN 114h (RV) 
  • Gradnja scene, osvetlitve in postavitev kamer.
DAN 124h (RV)
  • Aplikacija materialov na modele.
  • Spreminjanje materialnih lastnosti.
DAN 134h (RV)
  • Vizualizacija in poobdelava slik.
DAN 142h (SE)
(MS Teams)
  • Analiza primerov iz prakse.
  • Konzultacije glede projektnih nalog.
DAN 1515h
  • Samostojno delo na projektni nalogi.
DAN 162h (SE)
(MS Teams)
  • Predstavitev projektnih nalog.

Legenda: predavanja (PR), seminar (SE), vaje (LV), samostojno delo (SD) 
Izobraževanje bo razporejeno v 6 tednov.

 

Nosilec izobaževanja

doc. dr. Jasmin Kaljun

je vodja magistrskega študijskega programa Inženirsko oblikovanje izdelkov na Fakulteti za strojništvo Univerze v Mariboru. Njegovo raziskovalno in pedagoško delo je usmerjeno v uvajanje kreativnih pristopov k oblikovanju in razvoju izdelkov, ki temeljijo na ergonomskih in estetskih principih ter se opirajo na računalniško podprto oblikovanje in konstruiranje. Posebno pozornost posveča razvoju in implementaciji naprednih računalniških tehnologij in vizualizacijo 3D modelov v virtualnem okolju. Pri svojem delu razvija tehnike in pristope realističnega upodabljanja s programskimi paketi Keyshot in Solidworks Vizualize ter orodji za grafično poodelavo vizualizacij programskega paketa Corel.  

 

Pogoji za pristop k izobraževanju

Ni pogojev za pristop.

 

Bi se želeli prijaviti na to izobraževanje?

Seznam razpisanih izobraževanj s termini je na voljo na spletni strani pod zavihkom aktualna izobraževanja in v koledarju izobraževanj. Če med ponujenimi programi ne najdete ustreznega, nam pošljite povpraševanje na e-poštni naslov cvu.fs@um.si. Na vaše povpraševanje bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.

Ostali izvajalci

doc. dr. Andrej Cupar

je asistent v Laboratoriju za inženirsko oblikovanje na Fakulteti za strojništvo Univerze v Mariboru. Njegovo raziskovalno in pedagoško delo zajema predvsem pojem »3D«. To je 3D modeliranje, 3D skeniranje, 3D prototipiranje in predvsem obdelavo in pripravo 3D modelov v različnih programski orodjih, kot je Rhinoceros 3D, kjer se izvaja predvsem konceptno 3D modeliranje, lahko tudi z uporabo Grasshopperja, in SolidWorks, kjer poteka nadaljnji, običajno bolj tehnično naravnan proces 3D modeliranja. 

asist. Aleksander Praper

je samozaposlen kot oblikovalec in fotograf, je tudi vodja oblikovanja koles Noordung, na Fakulteti za Strojništvo v Mariboru pa opravlja delo asistenta, v okviru Laboratorija za inženirsko oblikovanje. Njegovo področje delovanja s študenti obsega predvsem kreativno razmišljanje, različne tehnike ročnega skiciranja, razvoj idej, predstavitve idej in fotografijo.